S&D- ryhmä toivoo kansalaisilta kysymyksiä komissaariehdokkaille!

Euroopan parlamentin 184 -jäseninen Sosialistien ja demokraattien ryhmä (S&D) on valmistautunut kuukauden päivät huolella maanantaina 11.1. alkaviin komissaarikuulemisiin.

Ryhmä haluaa myös kansalaiset mukaan haastatteluihin.
– Haluamme tehdä haastatteluista mahdollisimman interaktiivisia, koskevathan komission päätökset  kaikkia EU-kansalaisia, S&D –ryhmän varapuheenjohtaja Hannes Swoboda toteaa.

Kysymyksiä komissioehdokkaille voi lähettää osoitteeseen:
s-d.group@europarl.europa.eu  (aihe: Commission candidates)

S&D-ryhmän jäsenet tulevat pitämään kansalaisia ajan tasalla komissaariehdokkaiden  ”työhönottohaastatteluista” Twitterin, Facebookin ja reaaliaikaisten blogien kautta.
Haastattelurupeama päättyy 18.1. Parlamentin on määrä äänestää komissiosta täysistunnossaan 26.1.