SD-piirin vaalikiertue starttaa viikonloppuna

Valtiovarainministeri, SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne vierailee Oulussa perjantaina 30.1.2015.

Päivän päätteeksi järjestetään vaalitilaisuudet:

klo 16.30 – 17.30 vaalitapahtuma Oulun keskustassa Rotuaarilla

klo 18.00 – 19.00 vaalitapahtuma Kempeleessä Kauppakeskus Zeppeliinissä Keskustorilla

Tavattavissa tapahtumissa ovat myös kansanedustajat Tytti Tuppurainen ja Raimo Piirainen sekä useat SDP:n Oulun piirin kansanedustajaehdokkaat.

Lauantaina 31.1. demariehdokkaat kampanjoivat Kuusamossa ja Kajaanissa:

Kuusamossa:

Rukamarket klo 11.00 – 12.30, mukana Inka Hokkanen, Ella Kiljunen ja Jari Männikkö

Citymarket klo 13.00 – 14.30, mukana Inka Hokkanen ja Jari Männikkö

Kajaanissa klo 10.00 – 12.00 Raatihuoneen torilla, mukana Raimo Piirainen