S&D -osastolla tungosta Oulun messuilla

Euroopan parlamentin S&D-ryhmän Suomen valtuuskunta esittäytyi Liisa Jaakonsaaren johdolla Oulun suurmessuilla elokuun ensimmäisellä viikolla. Viisi päivää kestäneiden messujen aikana osastolla vieraili tuhansia EU:sta ja eurooppalaisesta sosialidemokratiasta kiinnostunutta.
Messuosastolla järjestettyyn Euroopan parlamenttiaiheiseen kyselyyn otti osaa yli 3000 messuvierasta. Kaikkien vastanneiden kesken arvotun Brysselin matkan voitti HANNU KOSKELA Kemistä. Onnittelut voittajalle ja kiitos kaikille osallistujille!

Kuvat: Paavo Törmi

Brysselin matkakyselyn arvonnan onnettarena toimi Liisa Jaakonsaari. Arvontasäkkiä pitelevät Jaakonsaaren kotimaan avustaja Leena Niinimaa ja SDP:n Oulun piirij pj. Risto Säkkinen.