Puoluekokousinfo

Salpausselänkatu 7
15110 LAHTI

Katso sijainti kartalta

Huom! Vaatesäilytysmaksu kokouspaikalla 2 €/takki/hlö, varaattehan käteistä!  Vaatesäilytyksestä vastaa urheiluseura Lahden Kalevan nyrkkeilyjaosto. Tuotto käytetään lyhentämättömänä juniorityön tukemiseen.

Puoluekokouspaikan pohjakuva

SDP:n infopisteessä messuosaston paikalla 1 on myynnissä SDP-kylmälaukun Lahti Edition mallia, sydän-pinssejä (vuosimerkki 2017), SDP-villasukkia, SDP-parkkikiekkoja, heijastimia ja kaulahuiveja. Jaossa myös ehdokashankintaesitteitä, vaihtoehtobudjettia, sote-esitteitä ja paljon muuta. Tule tutustumaan!

• Lähin pankkiautomaatti sijaitsee Lahden keskustassa (Aleksanterinkatu 8) noin kilometrin päässä Messukeskuksesta.
  • Löytötavaroita voi tiedustella tapahtumien jälkeen Lahden Messujen toimistolta, p. 040 654 1283.
  • Lahden Messukeskuksen palvelut ovat myös liikunta- ja toimintaesteisten kokousvieraiden saavutettavissa. Tilat täyttävät SRMK F1 ja G1 -vaatimukset esteettömyyden osalta. Lahden Messukeskuksen WC-tiloissa on inva-WC.

Tärkeitä puhelinnumeroita:

• Lahden poliisiasema: 0295 430 311 (vaihde)
  • Poliisi/löytötavarat: 0295 414 131
  • Ensiapupäivystys: kiireellisissä hätätilanteissa aina 112, pe klo 7:30-15:00 Terveysneuvo: 03 4108 9425. Muina aikoina Akuutti24-Neuvonta: 03 819 2385
  • Lahden paloasema, päivystävä palomestari 044 077 3210
  • Rautatieasema Lahti, Mannerheiminkatu 15: 0600 41 900