Tietoa medialle Lahden puoluekokouksesta

Tutustu 16:09

pk-kuvitus2

SDP:n 45. puoluekokous järjestetään Lahden Messukeskuksessa 3.-5.2.2017

• Hyväksytyt aloitteet löydät SDP:n kansalaiskanavasta. Hyväksytyn aloitteen merkkinä on vihreä ”käsitelty”-merkki aloitteen perässä.

Seuraa kokousta:

Akkreditoituminen:

Toimittajien ja kuvaajien akkreditoituminen puoluekokoukseen tapahtuu tästä linkistä.

Huomaathan, että kokoukseen osallistuminen edellyttää akkreditoitumista!

Saapuminen:

Ilmoittautuminen kokouspaikalla alkaa klo 10.30 perjantaina 3.2., kokous avataan klo 12.

Kokouspaikka on Lahden Messukeskus (Salpausselänkatu 7). Matkaa rautatieasemalle on noin 1,5 km, nopein junayhteys Helsingistä on noin 49 minuuttia. Helsinki-Vantaan lentoasema on tunnin päässä.

Messuhallin edessä on parkkitilaa. Mikäli olet saapumassa lähetysautolla, voit olla suoraan yhteydessä SDP:n tiedottajaan (Emilia Tervonen, 050 552 0676).

Median työskentelytilat:

Medialle on varattu kokoukseen työskentelytilat.

Katso puoluekokouspaikan pohjakuvasta median työskentelytilojen sijainti.

Majoitus:

Media vastaa itse majoituksesta. Koska puoluekokousviikonlopulle osuu myös Finlandia-hiihto, ovat lahden majoitustilat erittäin täydet. Mikäli et ole vielä löytänyt majoitusta, kannattaa tarkastella myös lähialueen majoitusmahdollisuuksia.

Ruokailu ja puoluekokousillallinen:

Medialle tarjotaan kokouspäivinä lämmin ruoka. Lipukkeet ruokailua varten jaetaan ilmoittautumisen yhteydessä kokouspaikalla. Lisäksi media voi ilmoittautua akkreditoitumisen yhteydessä osallistumaan puoluekokousillalliselle. Huomaathan, että puoluekokousillallinen on kutsutilaisuus ja edellyttää ennakkoilmoittautumista.

Kokousaineistot ja aikataulut: