Puoluejohto viikonloppuna liikkeellä

Ajankohtaista, Vaikuta 14:07

logo ihmisistä

SDP:n puoluejohto on viikonlopun vaalitapahtumissa seuraavasti

SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman vierailee Keski-Suomessa lauantaina 9.3.2019

klo 10.00 Saarijärven yhdessä enemmän messut. Messut järjestetään Saarijärven monitoimitalolla, osoitteessa Sivulantie 6, Saarijärvi. Monitoimihallin vieressä on Saarijärven työväentalo, jossa pysäköinti ja avoimet ovet. Työväentalon osoite on Sivulantie 11.

klo 12-12.30 Jyväskylän kävelykatu

klo 13.30 Juurikkasaaren perinteinen lasten talvirieha ja perhepäivä, Juurikantie 5, 40900 Säynätsalo

klo 14.30 Jämsä Cafe Elonen,Talvialantie 1, 42100 Jämsä. Avoin kahvilatilaisuus.

SDP:n varapuheenjohtaja Ville Skinnari vierailee Satakunnassa lauantaina 9.3.2019

klo 10.00 Rauman tori
klo 12.30 Härkäpakarin kahvio Huittinen
klo 13.30 Harjavallan K-Supermarket Mylly