Pohjolan Demaritapaaminen 29.-30.8.2015

Tervetuloa Pohjolan demaritapaamiseen Sotkamoon VuokattiSport-urheiluopistolle la 29.8. – su 30.8.2015!

Luvassa on ajankohtaista asiaa politiikasta ja järjestötoiminnasta sekä mukavaa yhdessäoloa!

Mukana ovat SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne, europarlamentaarikko Liisa Jaakonsaari sekä Oulun ja Lapin sd-piirien kansanedustajat Tytti Tuppurainen ja Johanna Ojala-Niemelä.

Poliittisen tilanteen lisäksi saamme vinkkejä järjestötyöhön: Metalliliiton edustaja kertoo jäsenhankinnasta ja JHL:n edustaja viestinnästä ja markkinoinnista järjestötyössä.

Ohjelmassa ovat luonnollisesti myös Demarinuorten ja Demarinaisten tapaamiset sekä ammattiliittojen tapaamiset.

Lauantai 29.8.

Klo 12.00           Lounas VuokattiSportissa

Klo 13.00           Seminaarin avaus: SDP:n Oulun piirin puheenjohtaja Markku Oikarinen

klo 13.10           SDP:n suunnat Suomelle ja Euroopan tulevaisuus: SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne, europarlamentaarikko Liisa Jaakonsaari sekä Oulun ja Lapin piirien kansanedustajat Tytti Tuppurainen ja Johanna Ojala-Niemelä

klo 14.30           Tauko

klo 14.45           Järjestäminen, mitä se on?: Esimerkkejä järjestämiskampanjoista: Metalliliiton järjestämisvastaava Aslak Haarahiltunen

Klo 15.30           Näkyvää markkinointia ja tehokasta viestintää: Tapaukset Palmia ja Espoo – vaikuttajaviestintää hyvässä hengessä: JHL:n viestintäpäällikkö Juhana Harju

Seminaari loppuu noin klo 16.15.

Vapaata: aktiviteetteja, ryhmien kokouksia.

Klo 20.00           Illallinen ja iltaohjelmaa

Sunnuntai 30.8.

Aamiainen tarjolla klo 7.00 – 10.007.00 – 10.00.

Ammattiliittojen ryhmien ja piirihallitusten kokoukset

Aktiviteetteja

Noin klo 12.00 Hyvää ja turvallista kotimatkaa!

Tapaaminen pidetään VuokattiSportissa, jossa hinnat:

1 hlö huoneessa majoitus ja ruoat yhteensä 109,70 euroa/hlö

2 hlöä huoneessa majoitus ja ruoat yhteensä 81,70 euroa/hlö

VuokattiChalets-huoneistot (45 neliömetriä):

2 hlöä huoneistossa majoitus ja ruoat yhteensä 113,70 euroa/hlö

3 hlöä huoneistossa majoitus ja ruoat yhteensä 90,70 euroa/hlö

Chaletseissa on minimivaraus 2 vrk. Tästä johtuen vuorokausihinta halpenee, jos on 2 vrk:

– 1.  yö 75 e/hlö aamiaisella + 2. yö kokouspaketilla 75+35,70= 185,70 e/hlö/2vrk kahden hengen huoneena.

– 1.  yö 53 e/hlö aamiaisella + 2. yö kokouspaketilla 53+35,70= 141,70 e/hlö/2vrk kolme majoittujaa.

Hintoihin sisältyy majoitus, ruokailut, kuntosalin ja hotellisaunan käyttö sekä huoneistoissakin loppusiivous. Huoneistoissa on 2 hengen makuuhuone, alkovi, olohuone-keittiö ja oma sauna.

Majoitusvaraukset: Maija-Liisa Korhonen, myyntisihteeri, puh. 0444 148 8070444 148 807, s-posti: maija-liisa.korhonen@vuokattisport.fi, tai myyntipalvelu, puh. 08 6191 50008 6191 500, s-posti: myyntipalvelu@vuokattisport.fi tunnuksella ”Pohjolan demaritapaaminen”.

Tapaamisen järjestää Oulun Sosialidemokraattinen Piiri ry yhdessä Työväen Sivistysliiton kanssa.

Lisätietoa: SDP:n Oulun piirin toiminnanjohtaja Terhi Mustakangas, terhi.mustakangas@sdp.fi, puh. 040 595 3456040 595 3456.

Tervetuloa, varaa osallistumisesi 29.7. mennessä!

Call
Send SMS