Pohjolan Demaritapaaminen 29.-30.8.2015

Pohjolan demaritapaaminen Vuokatissa 29. – 30.8.2015

Tervetuloa Pohjolan demaritapaamiseen Vuokatin Holiday Club Katinkultaan la 29.8. – su 30.8.2015!
Luvassa on ajankohtaista asiaa politiikasta ja järjestötoiminnasta sekä mukavaa yhdessäoloa!
Mukana ovat SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne, europarlamentaarikko Liisa Jaakonsaari sekä Lapin ja Oulun sd-piirien kansanedustajat.
Poliittisen tilanteen lisäksi saamme vinkkejä järjestötyöhön: Palvelualojen ammattiliiton PAM:n edustaja kertoo jäsenhankinnasta ja SPR:n edustaja viestinnästä ja markkinoinnista järjestötyössä.
Ohjelmassa ovat luonnollisesti myös Demarinuorten ja Demarinaisten tapaamiset sekä ammattiliittojen tapaamiset.

Tapaaminen pidetään Holiday Club Katinkullassa, jossa hinnat (varaustunnus SDP, varaukset 29.7.2015 mennessä):
1 hlö huoneessa majoitus ja ruoat yhteensä 121 euroa/hlö + illallinen 47 euroa/hlö = 168 euroa
2 hlöä huoneessa majoitus ja ruoat yhteensä 82 euroa/hlö + illallinen 47 euroa/hlö = 129 euroa
Majoitushinta sisältää kylpylän vapaan käytön. Varauksia voi tehdä jo perjantaista alkaen samoilla vuorokausihinnoilla.
Varaukset tehdään sähköpostitse hotelsales.katinkulta@holidayc<wbr< a=””>>lub.fi tai puhelimitse 030 686 3000.

Tapaamisen järjestää Oulun Sosialidemokraattinen Piiri ry yhdessä Työväen Sivistysliiton kanssa.
Lisätietoa: SDP:n Oulun piirin toiminnanjohtaja Terhi Mustakangas,
terhi.mustakangas@sdp.fi, puh. 040 595 3456.

Tervetuloa, varaa osallistumisesi jo nyt!