Pilvi Torsti SDP Helsingin jäsenäänestyksen ykkönen

SDP Helsinki järjesti jäsenäänestyksen eduskuntavaaliehdokkaista.

Helsingin Sosialidemokraattien jäsenäänestyksen tulos on selvinnyt. Eduskuntavaaliehdokkaiden ykköseksi selviytyi kansanedustaja Pilvi Torsti.

Kärkiviisikossa seuraavia sijoja pitävät Tuula Haatainen, Erkki Tuomioja, Eveliina Heinäluoma ja Eero Heinäluoma.

Helsingin Sosialidemokraatit ry kokoontuu ylimääräiseen piirikokoukseen 11.6. päättämään ehdokkaiden asettamisesta.

Jäsenvaalin tulos alla:

29 Joona Soile
30 Dahlman Arto
31 Keski-Vinkka Taina

Jäsenvaalin tulos löytyy kokonaisuudessaan täältä: https://helsinki.sdp.fi/pilvi-torsti-sdp-helsingin-jasenaanestyksen-ykkonen/

Lisätietoja:

Laura Ylitalo