Piirille maakunnallinen vaikuttajaverkosto

Piirihallitus päätti 10.1. kokouksessaan koota SDP:n maakunnallisen vaikuttajaverkoston aihealueittain. Valitut puheenjohtajat kokoavat ympärilleen työryhmän, joka valmistelee omalta aihealueeltaan kunnallisvaaliohjelmaa. Jokainen työryhmä esittelee työnsä SDP Etelä-Savon Tallinnan matkalla toukokuussa 2012.

1. kunta- ja aluerakenneverkosto, sisältäen kunnallis- ja aluepolitiikan sekä kunnallistalouden, pj Satu Taavitsainen
2. hyvinvointiverkosto, sisältäen sosiaali- ja terveyspalvelut sekä hyvinvoinnin edistämisen pj Markku Aholainen
3. sivistysverkosto, sisältäen kasvatus- ja koulutuspolitiikan, kulttuurin ja liikunnan pj Osmo Ukkonen
4. viestintäyhteyksien ja liikenneinfrastruktuurin verkosto pj Teemu Hirvonen