Pekka Tuuri valittu järjestö- ja kunta-asiain sihteeriksi

SDP:n järjestö- ja kunta-asiain sihteeriksi on valittu Pekka Tuuri (HTM). Tuuri, 27, toimii tällä hetkellä SDP:n Uudenmaan piirin toiminnanjohtajana. Tuuri aloittaa työssään 1.5.2018.

– On kunnia tulla valituksi Arto Heinosen tilalle jatkamaan hänen työtään. Arto on elävä legenda, jolla on valtava määrä siirrettävää tietoa puolueemme järjestö- ja kuntapuolen asioista. Otan tämän tiedon parhaan kykyjeni mukaan vastaan. Odotan myös innolla järjestöpuolen ja jäsenpalveluiden kehitystöitä, niihin minulla on paljon ideoita, joita olen jo päässyt toteuttamaan Uudenmaan piirissä.

– Pekka Tuuri on innostava järjestöosaaja. Olen iloinen, että tulevan vaalisuman lähestyessä järjestöosastomme saa hänet vahvistukseksi. Pekalla on järjestötoimintaan ajatuksia, jotka varmasti tulevat motivoimaan jäsenistöämme uudella tavalla, sanoo SDP:n järjestöpäällikkö Jenny Suominen.