Nuorten kotkien puheenjohtajana aloittanut Razmyar: Meidän pitää olla toimijoina esimerkillisiä

Nasima Razmyar

Nuorten kotkien uusi puheenjohtaja, kansanedustaja Nasima Razmyar haluaa ottaa entistä enemmän lapset ja nuoret mukaan järjestön toiminnan sisältöjen pohtimiseen.

Lisäksi hän pitää tärkeänä, että Nuoret kotkat kirkastaa visiotaan siitä, miltä se näyttää järjestönä  5-10 vuoden päästä.

Hän huomauttaa Demokraatin haastattelussa, kuinka lasten ja nuorten kanssa töitä tehdessä ajan hermolla olo on entistä tärkeämpää.

– Meidän pitää toimijoina olla esimerkillisiä. Nämä lapset ja nuoret tulevat kasvamaan maailmassa, jossa on paljon epävarmuutta ja muutostahti on huikeaa. Siksi meilläkin pitää olla ketteryyttä, Razmyar toteaa Demokraatille.

Lisäksi hän toivoo puheenjohtajuutensa vaikuttavan positiivisesti siten, että myös pakolais- ja maahanmuuttajaperheet löytäisivät tiensä Nuorten kotkien toimintaan.

Lue koko haastattalu Demokraatti.fi:ssä