Muutos Ihalaisen avustajakunnassa

Työministeri Lauri Ihalaisen erityisavustaja Pilvi Torsti jää koulutusvapaalle aikavälillä 1.4.-31.5.2013. SDP:n puoluehallitus valitsi Torstin sijaiseksi oikeustieteen maisteri Erkki Papusen.

Papunen on työskennellyt aiemmin muun muassa SDP:n eduskuntaryhmän sosiaalipoliittisena sihteerinä ja lainsäädäntösihteerinä sekä ministeri Guzenina-Richardsonin erityisavustajana.

Tutkijatohtori Pilvi Torsti osallistuu koulutusvapaansa ajan Eisenhower säätiön Multi Nation Program – ohjelmaan. Ohjelmaan osallistuu kerrallaan noin 20 uransa keskivaiheessa olevaa ammattilaista ympäri maailmaa. Vuoden 2013 ohjelmaa varten Suomen nimitystoimikunta sai noin 50 ehdotusta stipendiaateiksi. Ohjelmaan valittu Torsti on toiminut muun muassa Historiatietoisuus Suomessa –tutkimuksen johtajana.