Muiden toimijoiden tausta-aineistoja

Ehdokkaalle 14:43

Tälle sivulle kootaan muiden toimijoiden meille toimittamia tausta-aineistoja.

Akavan Erityisalat

Eläkkeensaajien Keskusliitto EKL ry

IBD ja muut suolistosairaudet ry

Invalidiliitto

JHL

Kuulo- ja viittomakielialan järjestöt

K-Ryhmä

• Tiedoksi K-ryhmän linja vaalikampanjointiin (pdf)
  • K-Ryhmä tiedottaa tammikuun osalta: ”Olemme päättäneet, että edelleen vaikeana jatkuvasta epidemiatilanteesta johtuen, ei poliittinen kampanjointi K-kauppojen yhteydessä kaupan aulatiloissa eikä pihalla ole mahdollista myöskään helmikuussa 2021. Kampanjointiohjetta tullaan päivittämään helmi-maaliskuun vaihteessa.”

Luovan työn tekijät ja yrittäjät LYHTY

Luustoliitto

• Kuntien ja alueiden toimenpiteitä mitataan ja valtionavustuksen suuruutta määritellään jatkossa hyte-kertoimen tulosindikaattoreilla, joihin kuuluvat mm. kunnilla kaatumishoitojaksojen määrä ja alueilla lonkkamurtumien määrä. Kaatumistapaturmia ja lonkkamurtumia voidaan ehkäistä. Tutustu: Murtumat kuriin (www)

Mielenterveyspooli