Mitro Repo valitsi avustajat

Euroopan parlamenttiin valittu Mitro Repo on valinnut avustajansa. Avustajina aloittavat valtiotieteen maisterit Antton Rönnholm ja Saara Nuotio sekä HSO-sihteeri Pia Repo.

Antton Rönnholm on suorittanut tutkinnon eurooppalaisesta politiikasta College of Europessa. Hän on nyt virkamiesharjoittelijana Euroopan komission liikenteen ja energian pääosastolla. Saara Nuotio on päättyvällä parlamenttikaudella toiminut Reino Paasilinnan valiokunta-avustajana Brysselissä. Pia Repo toimi Mitro Revon vaalikampanjan koordinaattorina. Hän on Mitro Revon veljen vaimo.

Rönnholmin ja Nuotion asemapaikka on Bryssel. Pia Repo toimii kotimaan avustajana Helsingissä.

Euroopan parlamentti kokoontuu ensi kerran uudessa kokoonpanossaan 14. heinäkuuta Strasbourgissa.

Mitro Repo valittiin Euroopan parlamentin jäseneksi sitoutumattomana SDP:n listalta.