Mitä sinulla on sydämellä? SDP liikkeellä ympäri Suomen Toimintapäivänä 10.10.

Mitä sinulla on sydämellä?

Lauantaina 10.10.2020 vietetään jälleen SDP:n Toimintapäivää. Päivän aikana SDP:n ministerit, kansanedustajat, kuntapäättäjät ja aktiivit ovat kohtaamassa ja kuuntelemassa ihmisiä ympäri Suomea. Tapahtumia on yli 70 paikkakunnalla. Toimintapäivän idea kiteytyy yhteen kysymykseen: Mitä sinulla on sydämellä?

SDP valmistautuu huhtikuussa 2021 pidettäviin kuntavaaleihin aktivoimalla kuntavaaliehdokkaita ja aktiiveja valtakunnallisella toimintapäivällä 10.10.2020 sekä uudella kampanjapelillä.

Eduskuntavaalien kampanjapelistä saatu myönteinen palaute kannusti vaalityöhön aktivoivan pelin suunnitteluun myös kuntavaaleihin. Elokuussa 2020 puoluekokouksessa julkistetussa kuntavaalien kampanjapelissä on mahdollista pelata neljässä eri aktiviteettikategoriassa; kohtaamiset, mainosten jakaminen, kampanjointiin käytetty aika sekä videoiden julkaisu.

– Tavoitteemme on olla Suomen paras ja suosituin puolue myös erilaisten digitaalisten palveluiden saralla, SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm kertoo ja kannustaa samalla kaikkia puolueen jäseniä lataamaan Kansalaispaneelin ja osallistumaan kampanjapeliin aktiivisesti.

Parhaat kunnallisjärjestöt palkitaan ensimmäisen kerran jo valtakunnallisena toimintapäivänä raportoitujen tulosten jälkeen 10.10.

Kaikki Toimintapäivämme tilaisuudet järjestetään turvallisuus edellä. Vastuullisesti toimimalla voimme jatkaa yhteiskunnallista toimintaa korona-aikana. Lue täältä tilaisuuksiemme turvallisuusohjeistus: