Maailmankuviot muutoksessa Covidin ja Afganistanin jälkeen – SDP:n kv-poliittinen seminaari 20.10.

Tapahtumat 14:13

SDP:n kansainvälispoliittinen seminaari keskiviikkona 20.10.2021 klo 16.00: ”The Global realignment post Covid and Afghanistan – Maailmankuviot muutoksessa Covidin ja Afganistanin jälkeen

Aika: 20.10.2021

Paikka: Kansallismuseon auditorio, Mannerheimintie 34 00100 Helsinki

Klo 15.30 lähtien ennen seminaarin alkua mahdollisuus kahveihin ja sämpylään sekä seurusteluun Kansallismuseon auditorion lämpiössä

1 Seminaarin englannin kielinen osuus

• 16.00 Avaus/Opening  Mr. Erkki Tuomioja, chairman of the SDP Foreign and Security working group, MP. 10 minutes
  • 16.10- 16.40 Keynote speech: “Trends in Great Power Relations and Consequences for Global Governance”, Mr. Colin I. Bradford, Brookings institution, from Washington with Teams, 30 minutes
  • 16.40-17.00 Debate/Keskustelu, moderator: Mr Erkki Tuomioja

2 Seminaarin suomenkielinen osuus

• 17.00-17.20 ”EU:n globaali rooli uudessa maailmantilanteessa”, Tytti Tuppurainen, Eurooppaministeri, 20 min
  • 17.20-17.25 Kommenttipuheenvuoro: Sosialidemokraattisten nuorten puheenjohtaja Pinja Perholehto
  • 17.25-17.50 Keskustelu
  • 17.50 Tilaisuuden päätössanat: SDP:n UTP-työryhmän toinen puheenjohtaja, kansanedustaja Kristiina Salonen

Ilmoittaudu ystävällisesti etukäteen ke 20.10.2021 klo 12 mennessä: tero.shemeikka@sdp.fi

Seminaari myös striimataan suorana. Striimiä pääsee seuraamaan klikkaamalla tätä linkkiä.