Lisää ehdokastiedot puolueen vaalisivuille

Ehdokkaalle 13:46

Puolueen eduskuntavaalisivuilla on SDP:n ehdokkaiden hakukone sekä esittelysivu jokaisesta ehdokkaasta. Ehdokkaan tehtävänä on huolehtia siitä, että hänen esittelysivultaan löytyy kaikki tarvittava tieto sekä virallinen vaalikuva.

Ehdokaskone löytyy osoitteesta sdp.fi/eduskuntavaalit/ehdokkaat.

Ehdokkaan tietoja voi edelleen käydä lisäämässä ja muokkaamassa ao. ohjeiden mukaisesti. Tietoturvasyistä tiedot päivittyvät vaalisivuille kerran vuorokaudessa.

Käytäthän tietojen päivittämiseen tietokonetta, ei mobiililaitetta.

Kun olet kirjautunut JäsenExtraan, varmista aivan ensimmäiseksi, että kaikki perustietosi ovat oikein.

Vaalit-välilehdeltä löydät tarkemmat tiedot ja pääset lisäämään vaalikohtaiset tiedot. Voit kertoa itsestäsi vaalisivuilla seuraavat asiat:

• Esittelyteksti (max. 1000 merkkiä)
  • Ehdokasnumero (saadaan 14.3.2019)
  • Minulle tärkeää (Voit kirjata kolme sinulle tärkeintä vaaliteemaa, otsikko ja lyhyt kuvaus (max. 500 merkkiä))
  • Linkit maksimissaan kolmen vaalikoneen vastauksiisi
  • Linkit sosiaalisen median profiileihisi (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube)
  • Tukiyhdistyksen tilinumero
  • Securycast-lahjoituspalvelun linkki (alueesi piiritoimisto toimittaa sinulle tämän linkin)
  • Vaalikuva (max. 5 MB, jpg-muodossa)
  • Perustiedoista vaalisivuilla sinusta näkyy nimi, ikä, paikkakunta, ammatti/arvo, kotisivun osoite.

JäsenExtraan voit kirjautua sisään kahdella tavalla:

1. käyttämällä verkkopankkitunnuksiasi
2. kirjautumalla jäsennumerolla ja salasanallasi.

Mikäli sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia ja olet unohtanut jäsenrekisteriin yhdistetyn salasanasi, voit tilata uuden salasanan siihen sähköpostiin, jonka olet puolueen jäsenrekisteriin ilmoittanut.

Mikäli uuden salasanankaan päivittäminen ei onnistu, olethan yhteydessä puoluetoimiston Arja Pennaseen (arja.pennanen@sdp.fi).

Täältä löydät ohjeita PDF-muodossa.

JäsenExtraan pääset kirjautumaan tästä.