Lisää ehdokastiedot puolueen vaalisivuille

Ehdokkaalle 13:46

Puolueen aluevaalisivuille tulee SDP:n ehdokkaiden hakukone sekä esittelysivu jokaisesta ehdokkaasta. Ehdokkaan tehtävänä on huolehtia siitä, että hänen esittelysivultaan löytyy kaikki tarvittava tieto sekä virallinen vaalikuva.

Katso tästä mallikuva kuntavaalien ehdokassivusta

Kun sinut on kirjattu jäsenrekisteriin ehdokkaaksi tulevissa aluevaaleissa, voit käydä lisäämässä ja muokkaamassa ehdokastietojasi OmaSDP:ssä näiden ohjeiden mukaisesti (pdf).

Tietoja voit käydä lisäämässä/muokkaamassa niin monta kertaa kuin haluat jo nyt, vaikka aluevaalisivuja ei vielä olekaan julkaistu.

Ehdokassivulla voit kertoa lyhyesti itsestäsi sekä keskeisimmistä vaaliteemoistasi. Perustietojen lisäksi voit lisätä sivullesi linkkejä mm. vaalikonevastauksiisi sekä tietenkin kotisivullesi ja some-kanaviisi. Jos sinulla on vaalivideo YouTubessa, saat lisättyä myös sen sivulle helposti. (Linkkejä lisättäessä lisää nettiosoitteiden eteen aina https://-etuliite!)

Tietoja voi siis käydä päivittämässä jo nyt, vaikka vaalisivuja ei olekaan vielä olemassa. Käytäthän tietojen päivittämiseen tietokonetta, ei mobiililaitetta. Parhaiten tietojen päivittäminen onnistuu Chrome-selaimella.

On hyvin tärkeää, että ehdokkaan tiedot löytyvät myös puolueen omasta ehdokashakukoneesta, sillä vaalikampanjan aikana sivuillamme käy todella paljon ihmisiä tutustumassa SDP:n ehdokkaisiin.

Kirjaudu OmaSDP-palveluun