Lataa SDP:n Kansalaispaneeli – voita iPad!

Me haluamme tietää, mitä mieltä sinä olet.

SDP:n Kansalaispaneelissa pääset kertomaan mielipiteesi kiinnostaviin ja ajankohtaisiin kysymyksiin. Paneelin kautta saat myös tietoa SDP:n politiikasta ja kaikki puolueen tiedotteet kätevästi omaan puhelimeesi. Kansalaispaneelin kautta voit myös jättää palautetta. SDP hyödyntää paneelin kautta saatuja tuloksia kantojensa muodostamisessa. Tiukan asian lisäksi Kanslaispaneelissa on luvassa myös kevyempää sisältöä. Lataa sovellus, kerro mielipiteesi ja vaikuta!

Lataamalla itsellesi Kansalaispaneelin ja täyttämällä sovelluksessa oman etunimesi, sukunimesi ja sähköpostiosoitteesi, olet mukana iPad:in arvonnassa.

Kilpailuun voit osallistua 16.7.–2.9.2018 välisenä aikana. SDP:n Kansalaispaneeli -sovellus on saatavilla iOS ja Android -mobiililaitteille ja se on ladattavissa Google Play ja Apple App Store -sovelluskaupoista.

Lue lisää Kansalaispaneelista täältä!

Kilpailun säännöt:

1. Kilpailun järjestää Suomen Sosialidemokraattinen Puolue.
  2. Kilpailuun voi osallistua 16.7.–2.9.2018 välisenä aikana lataamalla SDP:n Kansalaispaneeli -sovelluksen Google Play tai Apple App Store -sovelluskaupasta ja täyttämällä paneelin kysymyskortit, joissa kysytään osallistujan etu- ja sukunimeä sekä sähköpostiosoitetta.
  3. Kilpailuun voi osallistua kerran.
  4. Voittaja arvotaan 3.9.2018 kilpailuun osallistuneiden joukosta. Palkintona on Applen iPad-mobiililaite (128 GB). Palkintoja arvotaan yksi kappale. Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi.
  5. Voittajalle ilmoitetaan lähettämällä sähköpostia osallistujan jättämään osoitteeseen. Mikäli voittajaa ei kilpailun päättymisen jälkeen tavoiteta seitsemän (7) vuorokauden sisällä tai mikäli kilpailun voittaja ei jostain syystä halua vastaanottaa palkintoa, on kilpailun järjestäjällä oikeus arpoa uusi voittaja.
  6. Osallistumalla tähän kilpailuun osanottajat myöntävät kilpailun järjestäjille oikeuden käyttää kilpailun voittajan nimeä eri viestintäkanavissa ilman eri suostumusta tai korvausta.
  7. Osallistumalla kilpailuun osallistujat hyväksyvät sen säännöt ja sitoutuvat noudattamaan niitä. Kilpailun järjestäjät pidättävät oikeuden sääntöjen muutoksiin.
  8. Kampanjaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat yksityishenkilöt, paitsi järjestäjän henkilökunta ja heidän perheenjäsenensä.