Kuvatunnelmia vuodelta 2020

Vuoteen 2020 on mahtunut paljon ennen kaikkea erilaisia virtuaalisia tapahtumia. Vappua juhlittiin tänä vuonna virtuaalisesti ja järjestöpäivät kuten monet muutkin tapahtumat järjestettiin etätoteutuksella. Huolellinen suunnittelu ja turvallisuusjärjestelyt mahdollistivat kuitenkin myös joitakin fyysisiä kohtaamisia.

Tähän kuvakoosteeseen on poimittu muutamia kuvia vuoden varrelta.

Tammikuussa kokoonnuttiin vielä koko SDP-perheen voimin yhdessä työntekijäpäiville Hyvinkäälle. Mukana niin puolueen kuin lähijärjestöjen työntekijöitä suunnittelemassa tulevaa vuotta.

SDP:n eduskuntaryhmä ystävänpäivänä 14.2.

Ennen koronatilanteen pahenemista Itävallan sosialidemokraattisen puolueen (SPÖ) delegaation ehti vielä vierailla Suomessa. Kuvassa vasemmalta oikealle: SPÖ:n puheenjohtaja Pamela Rendi-Wagner, parlamentin jäsen Sonja Hammerschmid, SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm ja puheenjohtaja Antti Rinne.

16.3. Sanna Marinin hallitus totesi Suomen olevan poikkeusoloissa ja valmiuslaki otetaan käyttöön. (Kuva: Laura Kotila / valtioneuvoston kanslia)

1.5. vietettiin SDP:n virtuaalivappua.

Heinäkuussa pääministeri Sanna Marin puhui etäyhteydellä YK:n korkean tason kestävän kehityksen seurantakokouksessa yhdessä YK:n pääsihteeri António Guterresin kanssa. (Kuva: Laura Kotila / valtioneuvoston kanslia)

SDP:n puoluekokous järjestettiin elokuussa Tampereella.

SDP:n Toimintapäivänä lokakuun alussa olimme liikkeellä ympäri Suomea kysymässä ihmisiltä mitä heillä on sydämellä.

Marraskuussa SDP:n Järjestöpäivät järjestettiin etäyhteyksin.

10.12. Viisikko kuvattuna Sanna Marinin hallituksen 1-vuotispäivänä. (Kuva: Laura Kotila / valtioneuvoston kanslia)