Kunnallisvaalit lokakuussa – lähde mukaan, ehdokasasettelu päättyy 18.9.

Kunnallisvaalit lähestyvät hyvää vauhtia. Kuntavaalien ennakkoäänestys on 17.-23.10. ja varsinainen vaalipäivä on 28.10.2012. Ehdokasasettelu päättyy 18.9. klo 16 mennessä. Tavoitteena on kattavat ehdokaslistat.

Kuntavaalikoulutusta järjestävät mm piiri ja puolueosastot. Kainuun kuntaseminaari pidetään lauantaina 18.8. klo 10 alkaen Scandic Kajanuksessa. Seminaarissa pohditaan Kainuun uhkia ja mahdollisuuksia. Alustajana on mm SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jouni Backman.

Kuntien haasteita tulevalla nelivuotiskaudella käsitellään lauantaina 25.8. klo 11 Oulun Hilikussa pidettävässä seminaarissa. Alustajina ovat mm SDP:n kuntatyöryhmän puheenjohtaja Maarit Feldt-Ranta, Tytti Tuppurainen, Raimo Piirainen ja kansanedustaja, yhteisökouluttaja merja Mäkisalo-Ropponen. Ilo irti vaalityössä!

Tervetuloa 8.-9.9. Pohjolan demaritapaamiseen Luostolle! Paikalla on mm alueemme kansanedustajat. ministeri Krista Kiuru sekä europarlamentaarikko Liisa Jaakonsaari. Tavataan Luostolla!