Kuka sinun mielestäsi on SDP:n Vuoden valtuutettu?

Vaikuta 13:25

SDP:n puoluevaltuuston kokouksessa Hämeenlinnassa startattiin Vuoden valtuutetun 2019 haku.

SDP ja Demokraatti etsivät nyt SDP:n kunnan- tai kaupunginvaltuutettua, joka mielestäsi ansaitsee toiminnastaan kiitosta, komean tittelin ja tuhannen euron matkalahjakortin.

Tunnetko SDP:n valtuutetun, joka on aktiivinen ja vaikuttava, yhteishenkeä luova ja yhteiseen tekemiseen sitoutunut, kuntalaisia innostava ja kuunteleva sekä monin konstein viestivä tyyppi, joka tunnetaan yhteistyökyvystään yli puolue- ja/tai kuntarajojen?

Kuka tahansa voi ilmoittaa ehdokkaita kisaan. Ehdotus voi olla porukalla kunnallisjärjestössä, puolueosastossa tai valtuustoryhmässä laadittu tai ehdottaja voi olla yksittäinen henkilö.

Ilmoituksesta tulee käydä ilmi ehdokkaan nimi, ikä ja kotipaikkakunta. Kerro ja kuvaile, miten ehdokkaasi on kuluvalla kaudella toiminut valtuustossa.

Voit esimerkiksi vastata näihin kysymyksiin:

• Miten hän luo yhteishenkeä ja osoittaa sitoutuneensa yhteiseen tekemiseen?
  • Millaisia asioita hän on ajanut ja miten?
  • Millaisia mielestäsi tärkeitä aloitteita hän on jättänyt ja ovatko ne menneet läpi?
  • Miten ehdokkaasi viestii ja ottaa kuntalaisia mukaan päätöksentekoon?
  • Tunnetaanko ehdokkaasi yhteistyökykyisenä?
  • Ilmoitus perusteluineen saa olla korkeintaan yhden sivun (A4) mittainen. Lähetä ehdotuksesi sähköpostitse 3.12. mennessä osoitteeseen liike@demokraatti.fi

Lue lisätiedot Demokraatin jutusta

Artikkelin kuva: Emilie Uggla, Demokraatti