Korhonen: Urheiluopistosäätiö ei rinnastettavissa Nuorisosäätiöön

SDP:n puoluesihteeri Ari Korhonen toteaa Urheiluopistosäätiön eroavan Nuorisosäätiöstä oleellisesti.
– Urheiluopistosäätiö ei saa avustuksia, ei valtion eikä RAY:n, Korhonen sanoo Uutispäivä Demarin haastattelussa.

Korhonen kertoo, että hänen käsityksensä mukaan Urheiluopistosäätiön säännöissä ei rajata sitä, saako se ostaa taulun.

– Mielestäni Urheiluopistosäätiö on toiminut kaikkien olemassaolevien sääntöjen ja hyvien tapojen mukaan. Saamani selvityksen perusteella olen vakuuttunut siitä, ettei ole tapahtunut mitään epäselvää, Korhonen toteaa.

SDP on kertonut avoimesti säätiöltä saamistaan tuista.

Lue puoluesihteeri Ari Korhosen koko haastattelu demari.fi -uutisportaalista