Kommentoi järjestöuudistusasia-kirjaa

Puolueen järjestöuudistustyöryhmä työstää kevään puoluekokoukselle asiakirjaa, jossa esitellään tavoitteet ja malli SDP:n tulevaisuuden järjestötyölle. Tähän asiakirjatyöhön jokaisella jäsenellä on mahdollisuus vaikuttaa.

SDP:n järjestöuudistusasiakirjan kommentointikierrokset ovat edenneet siihen vaiheeseen, että nyt kommentoitavana ovat myös asiakirjan toimenpide-esitykset.

SDP:n jäsenet voivat kommentoida asiakirjaa kirjoittamalla kommentointilomakkeeseen jäsennumeron, nimen ja piirin. Kommentti, nimi ja piiri tulevat näkyviin asiakirjan oikeaan reunaan.

Asiakirjaa voi kommentoida myös sähköpostitse: ari.naatsaari (ät) sdp.fi tai kirjeitse: SDP/Ari Näätsaari, Saariniemenkatu 6, 00530 Helsinki.

SDP:n kannattajat ja muut voivat kommentoida asiakirjan lopussa olevalla Facebook- kommentointi alustalla. Tämä vaatii kirjautumista omalle Facebook-tilille.

Asiakirja muodostuu perusteluista sekä toimenpide-esityksistä. Asiakirjat ovat kommentoitavissa 1.4.2014 asti, jonka jälkeen työryhmä tekee esityksensä puoluehallitukselle. Puoluehallitus tekee sitten esityksen järjestöuudistusasiakirjaksi puolukokoukselle.

Tutustu ja kommentoi ohjelmatyö-palvelussamme: ohjelmatyo.sdp.fi