Kesäharjoittelijaksi kampanjatyöhön

Unelmien harjoittelupaikka tiedossa sinulle, joka olet iloinen, sosiaalinen ja palat halusta tehdä yhteiskunnallisesti tärkeää työtä. Tule palkalliseen kesäharjoitteluun SDP:lle!

Kesäharjoittelijana olet osa SDP:n kesäkampanjan toteutusta. Kampanjalla tiedotetaan muun muassa SDP:n Yleisturva-mallista ja perhepoliittisista tavoitteista. Kahden kesäharjoittelijan tehtävänä on yhdessä tiiminä valmistella ja toteuttaa kesäkiertue. Työtehtäviin kuuluu kesätapahtumiin osallistuminen ympäri Suomea ja tapahtumista somettaminen.

Hakijoilta odotamme sosiaalisuutta, innokkuutta sekä erinomaista ilmaisukykyä suomeksi ja ruotsin kielen taito lasketaan eduksi. Tehtävässä tarvitaan ajokortti. Hyvän lähtökohdan harjoitteluun antavat myös sosialidemokraattisen arvomaailman tuntemus ja kokemus asiakaspalvelutyöstä. Arvostamme oma-aloitteisuutta, yhteistyökykyä sekä reipasta ja iloista mieltä.

Harjoittelu tapahtuu 11.6.-10.8.2018 ja on luonteeltaan kokopäivätyötä.

Palkka on 1500–2200 €/kk, riippuen opintojesi vaiheesta ja kokemuksestasi.

Vapaamuotoiset hakemukset pyydämme toimittamaan SDP:n järjestöpäällikkö Jenny Suomiselle (jenny.suominen(at)sdp.fi) viimeistään 18.5.2018.

Merkitsethän hakemukseesi, mikäli sinulle on myönnetty tukea harjoitteluun.

Tervetuloa harjoitteluun sosialidemokraateille!