Kansanedustajaehdokkaita Koillismaalla 18.1.

Kansanedustaja Tytti Tuppurainen, SDP:n Oulun piirin kansanedustajaehdokkaita ja toiminnanjohtaja Terhi Mustakangas ovat liikkeellä sunnuntaina 18.1.2015 Koillismaalla.

Ehdokkaita on paikalla seuraavasti:

klo 12.00 Kuusamo SDP:n tilat Kitkantie 32D: Tytti Tuppurainen, Sari Halonen, Inka Hokkanen, Pirkko Valtanen
klo 14.30 Taivalkoski kunnantalo Kirkkotie 6: Tytti Tuppurainen, Pirkko Valtanen
klo 17.00 Pudasjärvi kaupungintalo Varsitie 7: Tytti Tuppurainen, Pirkko Valtanen

Kansanedustajaehdokkaat kertovat ajankohtaisista asioista mm. sosiaali- ja terveyspalveluihin liittyen. Tilaisuudet ovat paikallisten demareiden järjestämiä kaikille avoimia keskustelutilaisuuksia.