Kansanedustajaehdokkaiden kampanjakierros 28.3.

Lauantain kampanjakierros vie Asko Alasalmen, Marika Mattilan, Pirjo Sirviön ja Tapio Siekkisen ensin Haapavedelle, jossa ehdokkaamme ovat tavattavissa Halpahallin edustalla kello 11-12 ja Siikalatvalla kello 13-14 Piippolan Shellillä.

Koillismaalle suuntaavat Miikka-Aukusti Heiskanen, Ella Kiljunen, Raimo Piirainen (ei Pudasjärvellä), Mikko Salmi (ei Kuusamossa) sekä Heikki Reinikainen. Heidän kierroksensa alkaa Pudasjärveltä Sokoksen edustalta kello 10-11, Taivalkoskella Jalavan Hilvanassa he ovat 12.30-13.30 ja Kuusamon K-citymarketin edustalla 15-16.

Kempeleen Sosialidemokraatit ry järjestää rockmusiikkitapahtuman Vihiluodon Torpalla (Torpankuja 16) l Paikalla myös Oulun piirin kansanedustajaehdokkaat Sari Halonen, Päivi Iivonen, Henri Kylen ja Tomi Taka-Eilola, jotka ovat tavattavissa kello 20 alkaen. The Vibrating Separators -yhtye aloittaa soiton kello 22. Tapahtuma löytyy myös Facebookista. Vastuuhenkilönä varapuheenjohtaja Esa Niskanen.