Kampanjastartin huonevarauksen tekeminen

Tutustu 14:33

Majoitusta varten käytetään varauskoodia KOKOUS, jonka mainitsemalla osallistujat saavat  10% alennusta päivän hinnasta.

Tarjouskoodi on käytössä kaikkiin huoneluokkiin, niin kauan kuin hotellihuoneita riittää.

Majoitushintaan sisältyy alv, Clarion aamiainen, Top Floor- kuntosalin, asiakassaunojen ja uima-altaan käyttö aukioloaikojen mukaan.

VARAUKSEN TEKEMINEN VARAUSKOODILLA

Varaukset koodilla tehdään hotellin Inhouse Sales toimiston kautta sähköpostitse reservations.cl.helsinki@choice.fi tai puhelimitse +358 10 850 3820/ yksittäiset huonevaraukset.

Inhouse Sales toimisto on avoinna arkipäivisin klo 8:00-18:00.

Varausta tehdessänne mainitsettehan varaustunnuksen KOKOUS. Kaikkiin huonevarauksiin tulee ilmoittaa majoittujan nimi/majoittujien nimet, tulo- ja lähtöpäivä, luottokorttinumero ja kortin voimassaoloaika, sähköpostiosoite sekä puhelinnumero.

Kukin majoittuja varaa ja maksaa oman huonevarauksensa. Huoneen maksu suoritetaan paikan päällä hotellissa.

Yksittäinen kiintiöstä tehty huonevaraus voidaan peruuttaa kuluitta klo 16:00 mennessä tulopäivänä.

Mahdollisissa ryhmämajoituksissa (yli 9 hlöä) voitte olla yhteydessä hotellin myyntipalvelun ryhmävaraus-osastoon sähköpostilla groups.cl.helsinki@choice.fi tai puhelimitse  +358 9 3417 4552. Huomioittehan, että ryhmävaraukset voidaan perua hotellin toimitusehtojen mukaan.