Kalevi Sorsa -säätiö ja SDP hakevat talous- ja hallintosihteeriä

Kalevi Sorsa -säätiö ja SDP hakevat innostunutta ja oma-aloitteista talous- ja hallintosihteeriä monipuolisiin työtehtäviin.

Keskityt erityisesti taloushallinnon ja hallinnon tehtäviin, kuten reskontran hoitamiseen, rekisterien ylläpitoon, tilaisuuksien järjestämiseen, asiakaspalveluun sekä toimiston eri tukitoimintojen hoitamiseen. Työ on kokopäiväinen ja työaika jakautuu puoliksi Sorsa -säätiön ja SDP:n välillä. Sinulta onnistuu pöytäkirjojen teko ja stilisointi sekä niiden arkistointi. Osaat tuottaa tekstiä intraan. Toimit yhteyshenkilönä matkatoimisto-, hotelli- ja luottokorttiasioissa. Tarvittaessa toimit vastaanottohenkilön tuuraajana.

Riippuen vahvuuksistasi ja osaamisestasi pääset myös vaikuttamaan työnkuvaasi ja kehittämään toimintojamme eteenpäin omien vastuualueidesi osalta.

Hakijalta toivomme huolellisuutta sekä hyviä vuorovaikutus- ja organisointitaitoja. Etsimämme henkilö on aktiivinen ja aikaansaava osaaja, joka tarttuu myös itsenäisesti toimeen. Viihdyt tehtävässä, joka on vaihteleva ja johon kuuluu myös rutiinitöitä.

Tehtävä on määräaikainen vuoden 2021 loppuun asti.

Edellytämme

• Soveltuvaa tutkintoa (esim. taloushallinnon tradenomi tai HSO-sihteeri)
  • Osaamista taloushallinnosta työelämän tai opintojen kautta
  • Kokemusta sihteerinä toimimisesta
  • Hyviä tietoteknisiä taitoja, erityisesti MS Office
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Eduksi luemme

• Kokemus reskontran hoitamisesta
  • Kokemus järjestön taloushallinnosta
  • Visma Fivaldin käyttökokemus (tai muu taloushallintojärjestelmä)
  • Ruotsin kielen taito
  • Asiakaspalvelukokemus

Tarjoamme hakijalle

• Työn mielenkiintoisten ja monipuolisten asioiden parissa
  • Innostuneen ja lämpimän työyhteisön, jossa pääset vaikuttamaan omaan ja koko työpaikan kehittymiseen
  • Monipuolisen tehtävän, jota mahdollisuus räätälöidä omien vahvuuksien mukaan

KALEVI SORSA -SÄÄTIÖ ON VUONNA 2005 perustettu ajatuspaja, joka toimii akateemisen tutkimuksen ja käytännön yhteiskuntapolitiikan risteyksessä. Yhteiskunnallisen tutkimuksen lisäksi Sorsa -säätiö tekee kansainvälistä yhteistyötä ja demokratiatukea. Säätiö tarjoaa joustavan ja vaihtelevan työn innostuneessa työyhteisössä.

SDP on koko maan kattava lähes 40 000 jäsenen puolue. SDP on suomalaisen politiikan muutosvoima, joka työskentelee oikeudenmukaisemman ja tasa-arvoisemman yhteiskunnan rakentamiseksi.

Lisätiedot tehtävästä ja hakuohjeet

Vapaamuotoiset hakemukset toimitetaan Kaisa Vataselle 15.10.2020 klo 16 mennessä sähköpostilla. Hakemuksesta tulee ilmetä palkkatoive.

Kaisa Vatanen
Kalevi Sorsa -säätiön toiminnanjohtaja