Jukka-Pekka Flander SDP:n video- ja valokuvaajaksi

SDP:n viestintää vahvistettiin visuaalisen viestinnän ammattilaisella. Jukka-Pekka Flander, 34, aloitti puolueen video- ja valokuvaajana maanantaina 16.10. Flander on aiemmin toiminut valokuvaajana ja verkkoviestinnän kehittäjänä muun muassa Digitoimisto Kehittämössä ja puolueella sekä freelancerina.

– Aloitan uudessa tehtävässä tutussa, mutta uudistuneessa työyhteisössä. On hienoa olla mukana viemässä puolueen visuaalista viestintää eteenpäin motivoituneessa ja ammattitaitoisessa porukassa. Erityisen innoissani olen tulevista presidentinvaaleista, on hienoa päästä tekemään visuaalisesti rohkeaa kampanjaa, Flander sanoo.

– Jukka-Pekka on sekä liikkuvan että stillin kuvan vahva osaaja ja tuntee poliittisen viestinnän ja SDP:n tarpeet. Viestinnän porukka vahvistuu ja odotan meiltä yhdessä asioita, joita en itse asiassa osaa edes odottaa, sanoo SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm.

Lisätiedot:

Jukka-Pekka Flander