Jäätelökesä – Tilaa kesän kampanjointipaketit

Työkalut 12:21

Kesä tulee ja uudet valtuutetut aloittavat kesäkuun alussa tärkeän työnsä. Se tarkoittaa tietysti, että SDP:n jäätelökesäkampanjointi on jälleen ajankohtaista!

Eri puolilla Suomea on jo nyt tuhansia punaisia SDP-jäätelölaukkuja valmiina kampanjointiin. Nyt kesäkampanjointipaketeista on tehty kaksi erilaista versiota: jäätelökesäpaketti ja kesäkampanjointipaketti.

kesakampanjapaketit

Kampanjointipaketit sisältävät kaiken minikampanjaan tarvittavan: joko kylmälaukun jäätelöjä varten tai Mariannekarkkeja jaettavaksi, SDP-tarroja jakotavaraa varten, putkihuivin, tukun esitteitä sekä kuntalaisten kyselylomakkeen. Kyselylomakkeella voit kerätä kuntalaisten toiveita ja ajatuksia tulevaa valtuustokautta varten. SDP on tavattavissa vaalien välilläkin!

Kampanjointipaketeista on nyt lyhyen ajan voimassa erikoistarjous kaikille SDP:n puolueosastoille, jäsenille ja valtuutetuille. Kun toimit nopeasti, saat jäätelökesäpaketin 15 eurolla ja kesäkampanjointipaketin 10 eurolla.

Tartu nopeasti tarjoukseen ja tilaa kampanjointipakettisi SDP:n verkkokaupasta.

#SDPJÄÄTELÖKESÄ- KUVAKILPAILU – LUE LISÄÄ