Jaakonsaari valitsi EU-avustajansa

Euroopan parlamenttiin valittu kansanedustaja Liisa Jaakonsaari (sd) on valinnut avustajansa.

Avustajina aloittavat filosofian maisteri Ria Freiermuth, valtiotieteiden kandidaatti Mika Domisch ja yhteiskuntatieteiden maisteri, toimittaja Leena Niinimaa.

Freiermuth on Jaakonsaaren pitkäaikainen eduskunta-avustaja. Domisch on päättyvällä parlamenttikaudella toiminut Lasse Lehtisen valiokunta-avustajana Brysselissä ja Niinimaa Riitta Myllerin viestintäavustajana Helsingissä. Freiermuthin ja Domischin asemapaikka on Bryssel ja Niinimaa toimii kotimaan avustajana.

Euroopan parlamentti kokoontuu ensi kerran uudessa kokoonpanossa heinäkuun puolivälissä Strasbourgissa.