Jaakonsaari mukana Porin SuomiAreenassa

SDP:n euroedustaja Liisa Jaakonsaari on mukana useissa Porin SuomiAreenan tapahtumissa ja keskusteluissa 12.-15.7. Paneelien ja ajankohtaiskeskustelujen ohella Jaakosaari on mukana myös Miitta-tädin pätkäterapiassa ja SDP:n esittelypisteessä.

Jaakonsaaren SuomiAreena -viikko alkaa tiistaina, jolloin hän vetää EU alueellasi -keskustelun. Tiistaina hän keskustelee Pekka Haaviston kanssa päivänpolttavista kysymyksistä ravintola Kirjakaupassa klo 17.

Keskiviikkona ohjelmassa on USA-USA-USA -keskustelu, jossa ovat mukana mm. kansanedustaja Jyri Häkämies, näyttelijä Irina Björklund ja Angry Birds-pelin kehittäjäyhtiö Rovion toimitusjohtaja Peter Vesterbacka. Samana päivänä on myös Finanssialan keskusliiton talouspaneeli, jossa on mukana mm. Raimo Sailas.

Torstaina Pamin pätkätyötapahtumassa Jaakonsaari osallistuu Miitta-tädin pätkäterapiaan. Perjantaina euroedustaja vierailee SDP:n esittelypisteessä ja iltapäivän meppikeskustelussa, jonka otsikkona on Mihin nyt EU – ja Suomi?