Hyvinvointialueiden vaalilehdet

Ehdokkaalle, Työkalut 09:22

SDP:n aluevaalilehti kolahtaa ennen vaaleja yli kahden miljoonan kotitalouden postiluukkuun. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun puolue toteuttaa vaalilehden näin laajalla jakelulla suoraan suomalaisten koteihin.

– Aluevaaleissa on kyse täysin uusista vaaleista ja monessa kodissa pohditaan varmasti mitä hyvinvointialueiden tehtäviin kuuluu ja mistä löytyy itselle sopiva ehdokas. Puolueena haluamme antaa oman panoksemme sen eteen, että mahdollisimman moni saa tietoa vaaleista ja voi tutustua kätevästi tutkimusten mukaan suomalaisten mielestä sote-asioissa asiantuntevimman puolueen ohjelmaan, kertoo SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm.

Tutustu eri hyvinvointialueiden pdf-muodossa oleviin vaalilehtiin:

SDP Etelä-Karjala

SDP Etelä-Pohjanmaa