Hyvä SDP:n jäsen – vastaathan jäsentyytyväisyyskyselyyn ensi viikolla!

SDP toteuttaa jäsentyytyväisyyskyselynsä jälleen tänä vuonna puhelimitse. Automatisoidut puhelut toteutetaan tiistaina 1.9. kello 14:00–20:00 ja torstaina 3.9. klo 14:00–18:30. Puhelut tulevat numerosta 09 4272 0895, joten olethan valppaana! Numeroon voi soittaa takaisin sunnuntaihin 6.9. klo 23.59 asti.

FSD:n jäsenille jäsenkysely toteutetaan ruotsinkielisen verkkolomakkeen kautta, johon on vastaamisaika on 1.9.–6.9.2020 klo 23.59 asti. FSD:n jäsenet saavat vastauslinkin piirin toiminnanjohtajalta tiistaina 1.9.2020 ja heidän vastauksensa sisällytetään kokonaisraporttiin.

Muistathan tarkastaa maanantaihin mennessä Oma SDP:ssä, että puhelinnumerosi on ajan tasalla.

Kyselyyn vastaaminen kestää noin kymmenen minuuttia. Tulokset julkistetaan syyskuussa.

Mielipiteesi erittäin on meille erittäin tärkeä ja arvostamme vastaustasi!