HAEMME TOIMINNANJOHTAJAA

Oulun Sosialidemokraattinen Piiri ry

hakee piirijärjestön palvelukseen sosialidemokraattisen aatemaailman omakseen tuntevaa
henkilöä toiminnanjohtajan tehtävään. Edellytämme aloitteellisuutta lisäksi hyvää yhteis-työkykyä, tehtävään sopivaa kokemusta ja koulutusta, järjestötyön ja poliittisen toiminnan tuntemusta sekä talousasioiden hallintaa. Arvostamme myös viestinnällisiä ja tietoteknisiä valmiuksia. Tehtävässä joutuu työskentelemään myös iltaisin ja viikonloppuisin sekä matkustamaan. Tarjoamme työehtosopimuksen mukaisen palkan sekä järjestetyn työterveyshuollon.

Lisätietoja antavat

piirin puheenjohtaja Virpi Jääskö p. 0505740856 ja

toiminnanjohtaja Jyrki Pohjola p. 0400682975

Hakemukset tulee lähettää 5.6.2014 mennessä osoitteeseen Oulun Sosialidemokraattinen Piiri ry: Pl 76, 90101 Oulu, katuosoitteella Pakkahuoneenkatu 28 4.krs 90100 Oulu.

Piirihallitus
Oulun Sosialidemokraattinen Piiri ry