Haemme nyt puoluetoimistolle järjestöpäällikköä sekä poliittisen valmistelun päällikköä

logo ihmisistä

Sosialidemokraattinen liike on koko Suomessa toimiva lähes 50 000 jäsenen arvoihin pohjautuva kansanliike. Ihanteenamme on yhteiskunta, jonka arvoissa korostuvat vapaus, oikeudenmukaisuus, tasa-arvo ja solidaarisuus. Haemme puoluetoimistollemme Helsingin Hakaniemen Ympyrätaloon:

MOTIVAATTORIA eli JÄRJESTÖPÄÄLLIKKÖÄ,

joka tutkii ja kehittää aivan uudenlaista poliittista järjestötyötä ja voimaannuttaa ihmiset osallistumaan. Perustat tekemisen ja muutokset tutkittuun tietoon ja kokeiluihin. Etsit ihmisten motivaatiota, uusia toimintatapoja ja innostusta poliittisen työn tekemiseen yhdessä puoluetoimiston työntekijöiden ja piirien toiminnanjohtajien kanssa.

Sinulla on kokemusta ja näyttöjä järjestötyöstä ja uusien toimintamallien sovittamisesta perinteiseen järjestökulttuuriin. Toimit suoraan puoluesihteerin alaisuudessa ja johdat järjestötyötä. Työsi alkaa elokuun alussa ja se on toistaiseksi voimassa oleva.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

– Järjestötoiminnan kehittäminen perustuen uusimpaan tutkimustietoon ja käytäntöihin
– Vapaaehtoistoiminnan johtaminen ja kampanjoiden organisointi
– Järjestöllisten tapahtumien suunnittelu ja toteutuksen koordinointi ja johtaminen – Jäsenrekisterin kehittäminen, kyselyt ja jäsenviestinnän teknisten toteutusten hankinta
– Valmentaminen eri puolueen piireissä eli kotimaanmatkailu

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme:

– Soveltuva koulutus ja näytöt onnistuneista muutosprosesseista – Yhdistyslain tuntemus ja ainakin ruotsin kielen perustaso
– Uusien kampanjamuotojen ja medioiden hallinta
– Esiintymistaito ja huumorintaju

Hakemukset 28.5.2017 mennessä

Ansioluettelon oheen toivomme erillisen hakemuksen sijaan sivun kirjoitusta tai lyhyttä ääni- tai videotallennetta, jossa kerrot minkä periaatteiden pohjalle ja miten käytännössä poliittinen järjestötyö tulisi tässä hetkessä järjestää.
Hakemukset tulee toimittaa palkkatoiveineen hallintopäällikkö Ville Wallinille sähköpostitse (ville.wallin@sdp.fi) tai postitse osoitteeseen SDP:n puoluetoimisto, Siltasaarenkatu 18-20 C 6 krs., 00530 Helsinki. Kirjoita sähköpostin aihekenttään ”järjestöpäällikkö”.

Lisätietoja tehtävästä antaa puoluesihteeri Antton Rönnholm puhelimitse (puh. 040 506 7676) ke 17.5. klo 15-16 ja ma 22.5. klo 15-16.

VISIONÄÄRIÄ eli POLIITTISEN VALMISTELUN PÄÄLLIKKÖÄ,

joka synnyttää uuden sosialidemokraattisen tulevaisuusvision. Koordinoit ja valmistelet poliittisen ohjelman yhteistyössä puolueen johdon, puoluetoimiston, eduskuntaryhmän, asiantuntijoiden ja aktiivien kanssa.

Olet visionääri, tutkija, haastaja, työryhmien työn mahdollistaja ja tuki, olennaisen ymmärtävä copywriter ja tarvittaessa myös paha poliisi. Toimit suoraan puoluesihteerin alaisuudessa. Työsi alkaa elokuun alussa ja se on toistaiseksi voimassa oleva.

Saat tehdä ainakin kaikkea tätä:

– Poliittisen ohjelmatyön vetäminen ja aikatauluttaminen
– Työryhmätyön koordinointi, johtaminen ja tarvittaessa sen sihteerityö
– Poliittisten tausta-aineistojen tuottaminen lyhyelläkin aikataululla
– Tutkimustoiminnan koordinointi ja yhteensovittaminen lähijärjestöjen työn kanssa – Puolueen koulutustoiminnan suunnittelu yhteistyössä lähijärjestöjen työn kanssa

Emme vaadi täyttä riviä, mutta arvostamme:

– Korkeakoulututkintoa ja näyttöjä itsenäisestä tieteellisestä työskentelystä – Kykyä hahmottaa suuria kokonaisuuksia ja kuljettaa niiden valmistelua
– Varmaa ja päämäärätietoista otetta yhdistettynä sosiaalisiin taitoihin
– Sujuvaa kirjallista ilmaisua
– Sosialidemokraattisen ideologian ja aatetaustan tuntemusta

Hakemukset 28.5.2017 mennessä

Ansioluettelon oheen toivomme erillisen hakemuksen sijaan sivun kirjoitusta tai lyhyttä ääni- tai videotallennetta, jossa kerrot mihin kysymyksiin mielestäsi tässä ajassa sosialidemokratian pitää ottaa kantaa tai uudelleen määritellä näkemyksensä.

Hakemukset tulee toimittaa palkkatoiveineen hallintopäällikkö Ville Wallinille sähköpostitse (ville.wallin@sdp.fi) tai postitse osoitteeseen SDP:n puoluetoimisto, Siltasaarenkatu 18-20 C 6 krs., 00530 Helsinki. Kirjoita sähköpostin aihekenttään ”poliittisen valmistelun päällikkö”.