Hae europarlamentaarikko Heinäluoman avustajaksi Brysseliin

Eero Heinäluoma

Euroopan parlamentin jäsen Eero Heinäluoma hakee avustajaa tiimiinsä Brysseliin.

MEP Heinäluoma on jäsen parlamentin talous- ja raha-asioiden valiokunnassa sekä budjettivaliokunnassa. Hän on myös parlamentin sosialidemokraattisen ryhmän rahastonhoitaja ja työvaliokunnan jäsen.

Nyt hakemamme henkilö sijoittuu nelihenkiseen tiimiin, jossa hänen erityisvastuullaan ovat viestintä sekä hallinnolliset ja talousasiat. Parlamentti työympäristönä kansainvälinen ja dynaaminen, ja tarjoaa erinomaisen kokemuspohjan monipuolisiin kansainvälisiin tehtäviin.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää soveltuvaa koulutusta, tarkkuutta, joustavuutta, vahvaa kykyä tiimityöskentelyyn sekä sujuvaa englannin kielen taitoa. Aikaisempi kokemus viestintä- ja hallintotehtävistä sekä kansainvälisistä tehtävistä on eduksi. Tarkemmat tehtävät ja vastuut sovitaan erikseen. Toivottu alkamisajankohta on elokuussa.

Kirjalliset hakemukset pyydetään toimittamaan 31.5. mennessä osoitteeseen: eero.heinaluoma-office(at)europarl.europa.eu.

Lisätietoa tehtävästä antaa kabinetin päällikkö Saara Anttinen, saara.anttinen(at)europarl.europa.eu, +32485108881. Yhteydenotot puhelimitse tiistaisin ja torstaisin klo 15-18 välillä.