Euroopan talous, Venäjä-pakotteet ja Suomi – 11.1.2015 seminaari

Heinäluoman tulo Kajaaniin peruuntui, uusi ohjelma ja uusia alustajia:
Talousseminaari Kajaanissa

Tervetuloa ajankohtaiseen seminaariin Kajaaniin su 11.1.2015 klo 14.30 – 17.00 Sokos Hotel Valjukseen (Kauppakatu 20). Pääpuhujina ovat Ilmarisen johtaja, VTT Jaakko Kiander ja Antti Alaja Kalevi Sorsa -säätiöstä. Kommenttipuheenvuoron käyttää kajaanilainen konsulttiyrittäjä Jouni Putkonen. Seminaarin puheenjohtajana toimii kansanedustaja Raimo Piirainen.

Ohjelma:
Klo 14.30 – 15.00 Kahvit
Klo 15.00 – 15.10 Seminaarin avaus – Raimo Piirainen
Klo 15.10 – 16.00 Euroopan talouden ja Venäjä-pakotteiden vaikutus Suomeen – Jaakko Kiander
Klo 16.00 – 16.30 Talouspolitiikan asetelmat eduskuntavaaleissa – Antti Alaja
Klo 16.00 – 16.15 Kommenttipuheenvuoro – Jouni Putkonen
Klo 16.15 – 17.00 Keskustelu ja yhteenveto – Raimo Piirainen
Klo 17.00 Seminaari päättyy

Seminaarin järjestää Oulun Sosialidemokraattinen Piiri ry yhdessä Työväen Sivistysliiton kanssa.
Lisätietoa: SDP:n Oulun piirin toiminnanjohtaja Terhi Mustakangas, terhi.mustakangas@sdp.fi, puh. 040 595 3456.

Tervetuloa!