Euroopan parlamentin S&D-ryhmä hakee harjoittelijaa

Euroopan parlamentin demariryhmä hakee suomalaista korkeakouluharjoittelijaa syyskuussa alkavaan harjoittelujaksoon Euroopan parlamenttiin Brysseliin. Harjoittelu alkaa 12. syyskuuta 2011 ja päättyy 12. helmikuuta 2012.
Hakijan tulee olla alle 30-vuotias SDP:n jäsen ja häneltä edellytetään kolmen vuoden korkeakouluopintoja. Harjoittelusta maksetaan korvaus.

Lisätietoja antaa Liisa Jaakonsaaren Brysselin avustaja Mika Domisch (mika.domisch(ät)europarl.europa.eu, GSM +32 473 313 044)

Vapaamuotoiset hakemukset 3.6. mennessä sähköpostitse osoitteeseen liisa.jaakonsaari(ät)europarl.europa.eu ja kopio mika.domisch(ät)europarl.europa.eu
tai postitse
osoitteella: