Euroopan parlamentin S&D-ryhmä hakee harjoittelijaa

Euroopan parlamentin demariryhmä hakee suomalaista korkeakouluharjoittelijaa syyskuussa alkavaan harjoittelujaksoon Euroopan parlamenttiin Brysseliin. Harjoittelu alkaa 13. syyskuuta 2010 ja päätyy 13. helmikuuta 2011.
Hakijan tulee olla alle 30-vuotias SDP:n jäsen ja häneltä edellytetään kolmen vuoden korkeakouluopintoja. Harjoittelusta maksetaan korvaus.

Lisäohjeet löydät täältä (.doc).

Lisätietoja antaa myös Liisa Jaakonsaaren Brysselin avustaja Mika Domisch (mika.domisch(ät)europarl.europa.eu, GSM +32 473 313 044)

Vapaamuotoiset hakemukset sähköpostitse osoitteeseen liisa.jaakonsaari(ät)europarl.europa.eu
tai postitse 28.5. mennessä
osoitteella MEP Liisa Jaakonsaari