Erkki Liikanen Oulussa: Avaimet kasvuun -seminaari

Vielä muutamia paikkoja vapaanan ajankohtaisessa talousseminaarissa Oulussa ti 13.1.2015 klo 12.00 – 15.30 Uudella Seurahuoneella (Rantakatu 4).

Pääpuhujana on Suomen Pankin pääjohtaja Erkki Liikanen.

Lisäksi puhujina ovat työ- ja elinkeinojohtaja Matti Tukiainen SAK:sta ja ekonomisti Simo Pinomaa Elinkeinoelämän keskusliitosta. Kommenttipuheenvuorot käyttävät Oulun Kauppakamarin toimitusjohtaja Jari Tuovinen sekä Oulun ammattikorkeakoulun rehtori Jouko Paaso. Puheenjohtajana seminaarissa toimii kansanedustaja Tytti Tuppurainen.

Ohjelma:

Klo 12.00 – 12.05 Seminaarin avaus – Tytti Tuppurainen

Klo 12.05 – 13.00 Talouden näkymät – Erkki Liikanen

Klo 13.00 – 13.30 Miten Suomi saadaan nousuun – ammattiyhdistysliikkeen näkökulma – Matti Tukiainen

Klo 13.30 – 13.45 Keskustelu

Klo 13.45 – 14.00 Kahvitauko

Klo 14.00 – 14.30 Elinkeinoelämän keskusliiton puheenvuoro – Simo Pinomaa

Klo 14.30 – 14.45 Kommenttipuheenvuoro – Jari Tuovinen

Klo 14.45 – 15.00 Kommenttipuheenvuoro – Jouko Paaso

Klo 15.00 – 15.30 Keskustelu

Klo 15.30 Seminaari päättyy

Seminaarin järjestää Oulun Sosialidemokraattinen Piiri ry yhdessä Työväen Sivistysliiton kanssa.

Lisätietoa ja pikaiset ilmoittautumiset: SDP:n Oulun piirin toiminnanjohtaja Terhi Mustakangas, terhi.mustakangas@sdp.fi, puh. 040 595 3456.