Eduskuntavaaliehdokkaita liikkeellä 4.4.2015

Lankalauantaina (4.4.) eduskuntavaaliehdokkaita liikkeellä!

Eduskuntavaaliehdokkaamme Ella Kiljunen, Tytti Tuppurainen ja Raimo Piirainen kampanjoivat Kainuussa. He ovat tavattavissa kello 9:30-10:30 Kuhmon torilla ja kello 12-13 Kajaanin Raatihuoneen torilla.

Toinen kierros suuntautuu Raaheen ja Kalajoelle: Eduskuntavaaliehdokkaamme Asko Alasalmi, Päivi Iivonen, Tapio Siekkinen sekä Pirkko Valtanen ja Mikko Salmi ovat tavattavissa Raahessa Prisman edustalla kello 10-11. Alasalmi, Iivonen ja Siekkinen jatkavat Kalajoelle, jossa heitä voi käydä jututtamassa K-supermarketin parkkipaikalla kello 12-13.

Kuusamon liikuntakeskuksella voi käydä tapaamassa Inka Hokkasta, Sari Halosta sekä Marika Mattilaa kello 11-14.

Ehdokkaita on tavattavissa myös Kempeleen kauppakeskus Zeppelinissä kello 13-15 ja paikalle saapuvat Tomi Taka-Eilola, Heikki Reinikainen, Mikko Salmi ja Pirkko Valtanen.

Oulussa Rotuaarin Vaalikylässä on kello 12-14 Vaalimökin viralliset avajaiset sekä Pääsiäismunaisku. Paikalla ehdokkaat Henri Kylen, Heikki Reinikainen ja Tanja Tiainen.

Kampanjakierroksen lisäksi Oulun piirin ehdokkaita on tavattavissa Oulussa viikolla 14 seuraavissa paikoissa:

30.3.2015 klo 16.00-18.00 Linnanmaan Prisma (Kauppalinnankuja 1-3) Kahvitarjoilu

1.4.2015 klo 16.00-18.00 Raksilan Prisma (Tehtaankatu 3) Kahvitarjoilu

Pistä kalenteriin ja piipahda porisuttamaan!