Eduskuntaryhmä hakee pääsihteeriä

Sosialidemokraattinen eduskuntaryhmä etsii uutta pääsihteeriä. Ryhmän pääsihteerin tehtäviin kuuluvat ryhmätoimiston johtaminen, ryhmäkokousten ja ryhmän kannanottojen valmistelu sekä osallistuminen mm. ryhmäpuheiden valmisteluun. Pääsihteeri on ryhmän taloudesta vastaava toimihenkilö.

Odotamme pääsihteeriltä vahvaa poliittista osaamista, eduskuntatyön ja mielellään valtioneuvostotyön ymmärtämistä, sosialidemokraattisen liikkeen ja ajattelun sisäistämistä sekä hyvää esimiesosaamista. Tulevalla pääsihteerillä on tehtävään soveltuva koulutus ja hän omaa kyvyn innostua yhteiskunnallisista asioista ja yhtä hyvin myös kyvyn saada muut innostumaan. Hakemamme henkilö on yhteistyökykyinen, hänellä on hyvät vuorovaikutusominaisuudet ja hän osaa ilmaista itsensä sujuvasti niin kirjallisesti kuin suullisestikin.

Tiedusteluihin vastaa ryhmän puheenjohtaja Eero Heinäluoma, puh. 432 3210.

Hakemukset palkkatoivomuksineen 22.6.2011 klo 16:00 mennessä osoitteella
eero.heinaluoma(ät)eduskunta.fi