Demokraatin tarjous ehdokkaille

Ehdokkaalle 13:23

ON JÄLLEEN AIKA NÄKYÄ DEMOKRAATIN VERKKOSIVULLA JA AIKAKAUSLEHDESSÄ!

Demokraatti.fi ja aikakauslehti

Ilmoittamalla Demokraatin verkkosivuilla ja aikakauslehdessä olet mukana yli 150.000 lukuhetkessä viikottain. Ehdokkaiden ilmoitukset verkkosivuilla ovat ”karusellissa”, joka rullaa kaikkien ilmoittajien kanssa tasaisesti, näyttäen aina neljä ilmoitusta kerrallaan.

Demokraatin verkkosivuilla on pääsivun lisäksi Helsingin, Hämeen, Kaakkois-Suomen, Keski-Suomen, Lapin, Oulun, Pirkanmaan, Pohjanmaan, Satakunnan, Uudenmaan ja Varsinais-Suomen aluesivut. Vaali-ilmoitukset näkyvät demokraatti.fi:n pääsivulla ja aluesivuilla.

Vaali-ilmoitusaineisto verkkosivulle

Ilmoitusta ei tarvitse erikseen tehdä.
Lähetä kuvasi, jonka koko on 300 x 300 pikseliä (resoluutio 80-100) ja
Ilmoituksen tekstit: titteli (max. 50 merkkiä), vaalipiiri, slogan (max. 130 merkkiä), äänestysnumero ja ilmoituksen maksaja sekä linkki omalle verkkosivullesi.

Tarjous

Ilmoituksen hinta on huippuedullinen, vain 120 €/viikko, 7 päivää näkyvyyttä! Voit itse valita haluamasi ajankohdan, jolloin ilmoituksesti näkyy.

Varaus ja ilmoitusaineisto

Lähetä ilmoitusvaraus verkkosivuille, laskutusosoite sekä kuva ja tekstit vähintään neljä arkipäivää ennen toivottua julkaisupäivää osoitteella sari.ojala@demokraatti.fi.

Tai jätä ilmoitus täällä.

Aineistoasioissa sinua auttaa Sari Ojala p. 09 7010 522, sari.ojala@demokraatti.fi.
Verkkoilmoituspaikkoja on rajoitettu määrä, joten toimi nopeasti, näin varmistat paikkasi demokraatti.fi-sivustolla.

Vaali-ilmoitus aikakauslehdessä

Demokraatin aikakauslehti ilmestyy ennen kuntavaaleja seuraavasti: 27.5. ja 10.6.

llmoitusaineisto

Ilmoituksen koko on 1/8 sivu leveys 85 mm, korkeus 57 mm.
Voit joko lähettää valmiin ilmoituksen pdf-muodossa, tai kuvasi (resoluutio 300 dpi) ja ilmoituksen tekstit; nimi, ammatti tai titteli, vaalipiiri, lyhyt slogan, äänestysnumero ja ilmoituksen maksaja, niin teen ilmoituksen sinulle valmiiksi. Saat ilmoituksesta vedoksen ennen julkaisua.

Tarjous

Ilmoituksen hinta on huippuedullinen, vain 200 €/ lehti.

Pakettitarjous – Ilmoitus verkkosivuilla ja aikakauslehdessä

Ilmoitus kaksi viikkoa verkkosivuilla, yhteishintaan vain 220 €
1/8-sivun ilmoitus kahdessa aikakauslehdessä, yhteishintaan vain 360 €
1/8-sivun ilmoitus aikakauslehdessä ja viikko verkkosivuilla, yhteishintaan vain 290 €
pieni ilmoitus aikakauslehdessä (malli alla) ja viikko verkkosivuilla, yhteishintaan vain 250 €
1/8-sivun ilmoitus kahdessa aikakauslehdessä ja viikko verkkosivuilla, yhteishintaan vain 470 €
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Varaus ja ilmoitusaineisto

Lähetä ilmoitusvaraus ja laskutusosoite 27.5. lehteen 14.5. ja 10.6. lehteen 27.5. mennessä ja ilmoitusaineisto 10 päivää ennen ilmestymispäivää osoitteeseen sari.ojala@demokraatti.fi.

Muut mahdolliset ilmoituskoot ja aineisto-ohjeet löydät Mediakortista: https://demokraatti.fi/ilmoitusmyynti

Halutessasi jonkin tarjouksesta poikkeavan modulihintaisen ilmoituksen, pyydä tarjous Sari Ojalalta.