SDP:n Aluevaalispurtti

SDP:n Aluevaalispurtti 8.1. Tampereella

Pirkanmaan alueen kiristyneiden koronarajoitusten vuoksi olemme päättäneet siirtää Tampereen Työväentalolle eli Puistotorniin suunnitellun Aluevaalispurtin verkkotapahtumaksi.

Samaisena tapahtumapäivänä la 8.1.2022 järjestettävään verkkotapahtumaan löydät linkin heti alkuvuodesta eAimosta ja ehdokasviestistä.

Ilmoittautuneisiin on oltu yhteydessä sähköpostilla.

———————————-

Lämpimästi tervetuloa Aluevaalispurttiin!

Lähde hakemaan viime hetken kampanjavinkit, poliittiset kuulumiset ja toverillisen yhteishengen tuomat vaalitsempit Tampereelle lauantaina 8.1.2022. Luvassa myös kulttuuria! Tapahtuma alkaa lounaalla ja päättyy yhteiseen illanviettoon. Ilmoittaudu tilaisuuteen ti 21.12.21 mennessä!

Terveysturvallisuus: SDP noudattaa tilaisuudessa alueella tapahtumahetkellä voimassa olevia rajoituksia. Tiedotamme voimassa olevista rajoituksista suoraan osallistujille, esimerkiksi koronapassin käyttö. Pirkanmaan sairaanhoitopiirin alueella tällä hetkellä voimassa olevien koronarajoitusten vuoksi tapahtumassa on käytössä koronapassi. Joten tulethan terveenä ja varaudut esittämään koronapassin saapuessasi tilaisuuteen.

Aluevaalispurtti pähkinänkuoressa:

Milloin ja missä: la 8.1.2022 Tampere, Puistotorni eli Tampereen työväentalo. Tapahtuma alkaa lounaalla klo 12 ja ohjelma alkaa klo 13. Päivän ohjelma päättyy yhteiseen ohjelmalliseen illalliseen. Jo ennen lounasta on kampanjointia Tampereella ja ympäristökunnissa. Kaikki spurttiin osallistuvat ovat tervetulleita mukaan kampanjoimaan hyvinvoinnin puolesta.

Kenelle: Aluevaaliehdokkaille, ehdokkaiden tukiryhmille ja kaikille puolueaktiiveille. Mitä isompi porukka kokoontuu Tampereelle, sitä mukavampaa meillä on!

Mitä on luvassa: Tapahtuman aluksi kuulemme puheenvuoron SDP:n puheenjohtaja, pääministeri Sanna Marinilta. Tämän jälkeen kuulemme kolme hyvinvointivaltion pelastustarinaa, kun oman tarinansa kertovat Irti huumeista ry:n toiminnanjohtaja Mirka Vainikka ja kokemusasiantuntija Ari Hulden, eduskunnan varapuhemies Antti Rinne sekä ensihoitaja, sairaanhoitaja AMK Kirsi Kaivonen.

Yhteisen osuuden jälkeen jakaannumme oman valinnan mukaan kolmeen ryhmään. Yhdessä ryhmässä on mahdollisuus vahvistaa omaa kampanjaosaamistaan, toisessa ryhmässä pohdimme millaisia muutoksia on edessä; millaista on hyvinvointialueiden ja kuntien yhteistyö tulevaisuudessa ja miten toteutuvat monien mahdollisuuksien lähipalvelut. Kolmannessa ryhmässä on mahdollisuus kysyä ihan mitä vaan aluevaaliohjelmasta ja puolueen linjauksista.

Illan vietämme mukavasti nauttien illallisesta, teatterista, musiikista ja loistavasta seurasta.

Mitä saan mukaan: Innostusta ja jaksamista vaalityöhön!

Hinta: 40 euroa per osallistuja. Osallistumismaksu sisältää lauantain ohjelman sekä lounaan, illallisen ja kahvit. Matkakuluissa on 20 euron omavastuu (halvin julkinen kulkuneuvo tai esim. kimppakyyti, joka tarkoittaa bussia tai muuta isompaa autoa sekä henkilöautossa vähintään kolmea matkustajaa).

Majoitus: Jos tarvitset majoituksen, se tulee hankkia itse. Tampereella on paljon hotelleja, joista valita, tutustu niihin Visit Tampereen sivuilla.

Osoitteessa scandichotels.fi käyttämällä varauskoodia FIARB saat alennuksen päivän hinnasta. Varauskoodi on voimassa Scandic Tampere Hämeenpuistossa että Scandic Tampere Koskipuistossa. Varaukset tulee tehdä viimeistään 5 vuorokautta ennen saapumista ja majoitusvarauksen voi perua klo 18.00. mennessä tulopäivänä. Huoneita voi varata tarjotulla koodilla hotellin varaustilanteen mukaan.

Keneltä voin kysyä lisätietoja: Järjestösuunnittelija Lyyli Raatikainen (lyyli.raatikainen@sdp.fi) vastaa kysymyksiisi.