SDP:n Aluevaalispurtti

SDP:n Aluevaalispurtti 8.1. Tampereella

Lämpimästi tervetuloa Aluevaalispurttiin!

Lähde hakemaan viime hetken kampanjavinkit, poliittiset kuulumiset ja toverillisen yhteishengen tuomat vaalitsempit Tampereelle lauantaina 8.1.2022. Luvassa myös kulttuuria! Tapahtuma alkaa lounaalla ja päättyy yhteiseen illanviettoon.

Terveysturvallisuus: SDP noudattaa tilaisuudessa alueella tapahtumahetkellä voimassa olevia rajoituksia. Tiedotamme voimassa olevista rajoituksista suoraan osallistujille, esimerkiksi koronapassin käyttö. Tällä hetkellä voimassa olevien rajoitusten mukaan tapahtumassa tulee esittää koronapassi klo 17 jälkeen eli illalliselle saavuttaessa.

Aluevaalispurtti pähkinänkuoressa:

Milloin ja missä: la 8.1.2022 Tampere, Puistotorni eli Tampereen työväentalo. Tapahtuma alkaa lounaalla klo 12 ja ohjelma alkaa klo 13. Päivän ohjelma päättyy yhteiseen ohjelmalliseen illalliseen. Jo ennen lounasta on kampanjointia Tampereella ja ympäristökunnissa. Kaikki spurttiin osallistuvat ovat tervetulleita mukaan kampanjoimaan hyvinvoinnin puolesta.

Kenelle: Aluevaaliehdokkaille, ehdokkaiden tukiryhmille ja kaikille puolueaktiiveille. Mitä isompi porukka kokoontuu Tampereelle, sitä mukavampaa meillä on!

Mitä on luvassa: Tapahtuman aluksi kuulemme puheenvuoron SDP:n puheenjohtaja, pääministeri Sanna Marinilta. Tämän jälkeen kuulemme kolme hyvinvointivaltion pelastustarinaa, kun oman tarinansa kertovat Irti huumeista ry:n toiminnanjohtaja Mirka Vainikka ja kokemusasiantuntija Ari Hulden, eduskunnan varapuhemies Antti Rinne sekä ensihoitaja, sairaanhoitaja AMK Kirsi Kaivonen.

Yhteisen osuuden jälkeen jakaannumme oman valinnan mukaan kolmeen ryhmään. Yhdessä ryhmässä on mahdollisuus vahvistaa omaa kampanjaosaamistaan, toisessa ryhmässä pohdimme millaisia muutoksia on edessä; millaista on hyvinvointialueiden ja kuntien yhteistyö tulevaisuudessa ja miten toteutuvat monien mahdollisuuksien lähipalvelut. Kolmannessa ryhmässä on mahdollisuus kysyä ihan mitä vaan aluevaaliohjelmasta ja puolueen linjauksista.

Illan vietämme mukavasti nauttien illallisesta, teatterista, musiikista ja loistavasta seurasta.

Mitä saan mukaan: Innostusta ja jaksamista vaalityöhön!

Hinta: 40 euroa per osallistuja. Osallistumismaksu sisältää lauantain ohjelman sekä lounaan, illallisen ja kahvit. Matkakuluissa on 20 euron omavastuu (halvin julkinen kulkuneuvo tai esim. kimppakyyti, joka tarkoittaa bussia tai muuta isompaa autoa sekä henkilöautossa vähintään kolmea matkustajaa).

Majoitus: Jos tarvitset majoituksen, se tulee hankkia itse. Tampereella on paljon hotelleja, joista valita, tutustu niihin Visit Tampereen sivuilla. Scandic-hotellien (Hämeenpuisto ja Koskipuisto) tarjous on tulossa tälle sivulle viikolla 48.

Ilmoittaudu tapahtumaan tästä linkistä!

Keneltä voin kysyä lisätietoja: SDP:n kampanjatyöntekijä Katri Kujanpää (katri.kujanpaa@sdp.fi) vastaa kysymyksiisi.