Ajankohtaista

There is no planet B! Juhlapuheet on nyt pidetty ja on toiminnan aika. Oletko samaa mieltä? Lataa itsellesi ilmastonmuutosteemainen kuvakehys ja tule mukaan Ilmastomarssille: https://www.facebook.com/events/2122339054700231/ Kokoonnumme lauantaina 20.10. klo. 14.30 Senaatintorilla Valtioneuvoston linnan sivulla - tunnistat joukon Maailmaa voi muuttaa -banderollista. Kulkue kohti eduskuntataloa starttaa kello 15.00. Ilmastomarssin järjestäjät toivovat, että puoluepoliittisia tunnuksia ei tuoda mukaan marssille.Sosialidemokraatit SDP

Ilmastonmuutos on ihmiskunnan kohtalonkysymys. 🌍🌡️ Juhlapuheet on nyt puhuttu ja on toiminnan aika. Oletko samaa mieltä? Tule mukaan Ilmastomarssille: https://www.facebook.com/events/2122339054700231/ Kokoonnumme lauantaina 20.10. klo. 14.30 Senaatintorilla Valtioneuvoston linnan sivulla - tunnistat joukon Maailmaa voi muuttaa -banderollista. Kulkue kohti eduskuntataloa starttaa kello 15.00. Ilmastomarssin järjestäjät toivovat, että puoluepoliittisia tunnuksia ei tuoda mukaan marssille.Sosialidemokraatit SDP

Viime yönä oli asunnottomien yö. Tänäkin päivänä, ja yönä, osa meistä etsii satunnaista majapaikkaa tuttavien luota tai viettävät öitään metsänuotiolla. Oli syy asunnottomuuteen mikä tahansa, apua tarvitaan - ja nopeasti. Suomessa asunnottomuus on pitkään ollut laskussa hyvän yhteistyön tuloksena, mutta viime vuonna Suomessa oli kuitenkin vielä 7112 ihmistä ilman kotia. Yksikin asunnoton ihminen on inhimillisesti liikaa. Tämän vuoksi SDP:n kansanedustaja Pia Viitanen kysyi tänään eduskunnan kyselytunnilla, onko hallitus valmis lisätoimiin asunnottomuuden vähentämiseksi ja ehkäisemiseksi.Sosialidemokraatit SDP

Suomalaiset suhtautuvat tällä hetkellä myönteisimmin sosialidemokraatteihin.🌹 Eduskuntavaaleihin on alle puoli vuotta aikaa. Tule mukaan uudistamaan suomalaista yhteiskuntaa tasa-arvoisemmaksi, inhimillisemmäksi ja oikeudenmukaisemmaksi! ❤️Sosialidemokraatit SDP

Lataa lisää

lauri ihalainen

Alta löydät kaikkien kansanedustajiemme yhteystiedot. Nimeä klikkaamalla löydät lisätietoja sekä kyseisen kansanedustajan avustajan yhteystiedot

Valitse piiri
Valitse valiokunta

SDP – Suomen Sosialidemokraattinen puolue

Siltasaarenkatu 18-20 C 6 krs. (sisäänkäynti C-rapun kautta)

Vaihde: (09) 478 988 (klo 9-11 ja 11:30-15)

Sähköpostit: etunimi.sukunimi(at)sdp.fi

Fax (09) 712 752

Toimistoaika ma-to 8.30-16, pe 8.30-15 (kesäaika 8.30-15)

Jäsenpalvelu

(09) 4789 8225 tai