Ajankohtaista

Tehdään tieteen, tutkimuksen ja koulutuksen kunnianpalautus. Panostetaan koulutuksen ja tutkimuksen rinnalla aktiiviseen työvoimapolitiikan keinoihin. Ei kyykytetä, vaan autetaan ja tuetaan. Tehdään investointeja, jotka vahvistavat Suomen taloutta tästä tulevaisuuteen. Suomi on parhaimmillaan, kun Suomi on rohkeimmillaan. 🌹 Tutustu SDP:n vaihtoehtoon: https://sdp.fi/fi/blog/sdp-julkaisi-vaihtoehtobudjetin-vuodelle-2019-tulevaisuuden-toivoa-ja-turvaa/Sosialidemokraatit SDP

Suomi on parhaimmillaan kun se on rohkeimmillaan. Tulevaisuuden Suomi tarvitsee viisi uudistusta, jotta voimme vastata mm. koulutukseen, työllisyyteen ja ympäristöön liittyviin haasteisiin. Näistä sekä monesta muusta vaihtoehtobudjetissamme esitetystä ideasta puhutaan tänään eduskunnassa klo 14 alkaen. Jos olet kanssamme samaa mieltä viiden uudistuksen tarpeellisuudesta, tykkää ja jaa kuva!Sosialidemokraatit SDP

Lataa lisää

lauri ihalainen

Alta löydät kaikkien kansanedustajiemme yhteystiedot. Nimeä klikkaamalla löydät lisätietoja sekä kyseisen kansanedustajan avustajan yhteystiedot

Valitse piiri
Valitse valiokunta

SDP – Suomen Sosialidemokraattinen puolue

Siltasaarenkatu 18-20 C 6 krs. (sisäänkäynti C-rapun kautta)

Vaihde: (09) 478 988 (klo 9-11 ja 11:30-15)

Sähköpostit: etunimi.sukunimi(at)sdp.fi

Fax (09) 712 752

Toimistoaika ma-to 8.30-16, pe 8.30-15 (kesäaika 8.30-15)

Jäsenpalvelu

(09) 4789 8225 tai