Ajankohtaista

Tänään on SDP:n puoluepäivä SuomiAreenassa! Klo 13.00-14.00 Suomi 2030 – tärkeimmät uudistukset | Purje, Raatihuoneenpuisto. Katso tilaisuus suorana Katsomosta! Klo 16.00-17.00 Arvopuhe, SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne | MTV-lava, Kauppatori. Katso puhe suorana SDP:n FB-sivuilta! Ohjelmaosuuksien lisäksi SDP:n puoluejohtoa, kansanedustajia, poliitikkoja ja aktiiveja on tavattavissa SDP:n teltalla koko viikon. Nähdään Porissa!Sosialidemokraatit SDP

SDP:n uusi Kansalaispaneeli on tänään julkaistu SuomiAreenassa! Lataa mobiilisovellus, kerro mielipiteesi ja vaikuta. 🌹 SDP:n Kansalaispaneeliin voi liittyä kuka tahansa politiikasta ja vaikuttamisesta kiinnostunut. Mobiilisovellus on saatavilla tällä hetkellä iOS ja Anroid -käyttöjärjestelmille, selainversio uudesta Kansalaispaneelista on tulossa myöhemmin. Voit ladata oman Kansalaispaneelisi Applen App Store ja Google Play -sovelluskaupoista.Sosialidemokraatit SDP

"Kun on kyse ihmisoikeuksista, demokratiasta, oikeusvaltion puolustamisesta ja ilmastonmuutoksen torjunnasta, EU-maana ja länsimaisena demokratiana Suomi ei koskaan ole neutraalia tai puolueetonta maaperää. #HelsinkiCalling" Antti Rinne SDP:n puheenjohtajaSosialidemokraatit SDP

Oletko kiinnostunut politiikasta ja viestinnästä? Tule töihin sosialidemokraateille! Haemme puoluetoimistolle viestintäsuunnittelijaa, jonka tehtävänä on suunnitella ja toteuttaa puolueen some- ja jäsenviestintää. Hae tehtävää 29.7. mennessä! 🌹Sosialidemokraatit SDP

Lataa lisää

lauri ihalainen

Alta löydät kaikkien kansanedustajiemme yhteystiedot. Nimeä klikkaamalla löydät lisätietoja sekä kyseisen kansanedustajan avustajan yhteystiedot

Valitse piiri
Valitse valiokunta

SDP – Suomen Sosialidemokraattinen puolue

Siltasaarenkatu 18-20 C 6 krs. (sisäänkäynti C-rapun kautta)

Vaihde: (09) 478 988 (klo 9-11 ja 11:30-15)

Sähköpostit: etunimi.sukunimi(at)sdp.fi

Fax (09) 712 752

Toimistoaika ma-to 8.30-16, pe 8.30-15 (kesäaika 8.30-15)

Jäsenpalvelu

(09) 4789 8225 tai