1918 muistovuosi

TIE TAMMISAAREEN 100-VUOTISMUISTOTAPAHTUMA

Lauantaina 9. kesäkuuta 2018 Punavankimuistomerkillä

Tammisaaren punavankimuistomerkin hoitoyhdistys yhteistyökumppaneineen järjestää kaikille avoimen Tie Tammisaareen 100-vuotismuistotapahtuman. Tapahtuman yhteydessä pidetään seminaari varuskunnan alueella. Seminaariin on tilojen vuoksi rajoitettu osanotto. Seminariin mahtuu 500 osallistujaa ja siihen pitää ilmoittautua ennakkoon.

Ilmoittautuminen seminaariin torstaihin 31. toukokuuta mennessä.

Voit ilmoittautua seminaariin täällä

Päivän päätteeksi KSR järjestää Rauhan iltamat Kulttuuritalo Kareliassa.

Yhdistys toivoo, että eri järjestöt järjestävät yhteiskuljetuksia, jotta kaikki halukkaat pääsevät paikalle. TUL:n Kisakeskus toivottaa majoituksen tarvitsijat tervetulleeksi. Kysy heiltä edullista majoitustarjousta.

Sirpa Kähkösen kirjoittama kirja Hugo 1918 valmistuu huhtikuussa. Kirja lähetetään tilaajille ja ennakkomaksun (20€) 20.3.2018 mennessä maksaneille. Ennakkotilausta voi vielä tiedustella esko.grekela@gmail.com tai kirjan voi ostaa muistotapahtuman yhteydessä Tammisaaressa tai muissa tapahtumissa.

Tervetuloa!

Lisää tapahtumia työväenliike.fi-sivustolla