Meillä taitaa olla sama suunta

Ville Korpinen, 39

Logistiikkavastaava

Vaasa

Kurikka

142

Olen 39-vuotias logistiikkavastaava Etelä-Pohjanmaalta Kurikasta. Perheeseeni kuuluu vaimo, kaksi lasta ja kaksi lemmikkikissaa. Olen Teollisuusliiton aktiivi, Teollisuusliiton hallituksen varajäsen, SAK:n edustajiston varsinainen jäsen, Kurikan kaupunginvaltuuston varajäsen ja paljon muuta. Harrastan kilpaongintaa ja ulkona liikkumista.

Minulle tärkeää

Ihminen ja perhe

Ihmisen saa voimansa ja vahvuutensa perheestä. Jokaisen ihmisen yksi tärkeimmistä peruspilareista on perhe ja sen hyvinvointi. Politiikan tulee tukea ja vahvistaa tätä arvoa. Ihmisen ja perheiden asema politiikan sydämmessä tulee olla suurin määräävä tekijä.

Työelämä kuntoon

Jokainen itsestään huolehtiva ihminen tekee elääkseen ja pärjätäkseen työtä. Työn tekemisen tulisi olla kannattavaa ja arvoa antavaa, koska se on uhraus perheiden yhteisestä vapaa-ajasta. Työ sinänsä on muuttuja, joka kehittyy ajan mukana ja sen kehityksen mukana tulisi jokaisen pystyä helposti seuramaan ja tarvittaessa muuttua sen mukana. Vientiteollisuuden nousu ja kehitys tulee huomioida tulevina vuosina paremmin politiikassa, koska sen suhdanne heilahtelut vaikuttavat kaikkialle.

Turvallinen elinympäristö

On sanomattakin selvää miten tärkeää on voida luottaa siihen, että koti ja kodin ympäristö on turvallinen. Levottomuudet maailmalla on saanut kotimaammekin varpailleen. Euroopan avoimet ovet ja Suomen kasvava pakolaiskiintiö luo uudenlaisen uhkan kotimaamme turvallisuudelle. Tilanne on uusi ja me emme itsekään ole pystyneet tähän täysin varautumaan. Turvallisuus on yksi tärkeimmistä asioista ja siihen tulee panostaa resursseja huomattavasti enemmän kuin nyt.
Ehdokashaku